• Υποστήριξη -Αντιμετώπιση

    Stein N.L., (1987) καταγράφει τα συναισθήματα ενός δυσλεξικού παιδιού.

    Περισσότερα

  • Κοινωνικός Αποκλεισμός και Μαθησιακές Δυσκολίες

    Σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφία και τις μελέτες των τελευταίων δεκαετιών, τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και Δυσλεξία, Αντιμετωπίζουν τον εαυτό τους ως περιθωριοποιημένους και έχουν χαμηλότερες εκπαιδευτικές επιδόσεις σε σύγκριση με τους υπόλοιπους μαθητές (Wiener, 1998). Η ανάγνωση τους και τα άλλα μαθησιακά τους προβλήματα πιθανότατα συνεχίζουν και στην ενηλικίωση με καταστρεπτικά αποτελέσματα στα αισθήματα τους για την αυτοεκτίμηση τους, τις προσωπικές τους σχέσεις και τις ευκαιρίες για δουλειά.

    Περισσότερα

  • Πιθανά Συμπτώματα Δυσλεξίας στην Προσχολική Ηλικία

    Προβλήματα ή Αντίθετα εξαιρετική Επίδοση στην Γυμναστική: Αδέξια, ασυγχρόνιστα, δεν μπορούν να κρατήσουν το βηματισμό τους. Υπάρχει όμως, πιθανότητα να διαπρέπουν στα αθλήματα, από τα οποία αντλούν τη χαμένη αυτοπεποίθηση.

    Περισσότερα

  • Νομοθεσία και ρόλος γονέων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.

    Ο Νόμος 2817/2000, άρθρο 1, που αφορά στην «εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις» και στην οργάνωση και λειτουργία των Κ.Δ.Α.Υ. (Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης) και Σ.Μ.Ε.Α. (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής).

    Περισσότερα

  • Τελικά είναι ωραίο να είσαι δυσλεξικός.

    ..αρκεί να γνωρίζεις τι σου συμβαίνει.

    Περισσότερα

  • Το παιδί μου αδιαφορεί για τα μαθήματά του. Τι συμβαίνει;

    Συνέντευξη στην εφημερίδα της Δράμας "Η Αλήθεια", της Δρ. Ξύστρου Μαρίας, Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης - ψυχολογία, Brunel University of London.

    Περισσότερα

  • Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

    Το www.dyagnosis.gr σέβεται το απόρρητο των προσωπικών σας δεδομένων και επιδιώκει να τα προστατεύσει. Η προστασία προσωπικών δεδομένων διέπεται από τις αρχές του Ν. 2472/97 για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.

    Περισσότερα